En morgon kl sju

Typiskt att man ska vakna upp super tidigt när man äntligen är ledig en dag! Såååå typiskt! Men det gör inte så Mycket, har ändå inte sovit så gott natt!

Den senaste tiden har jag tänkt så mycket! Har verkligen varit i min egna värld! Det har hänt så mycket också så jag antar att jag typ har kopplat bort, och bara följer med! Allt började med att jag opererade örat, jag har fått tillbaka min migrän, jag har fått en släng av magkatarr som blommar upp såfort jag typ blir stressad, jag ska göra om mina tänder, behöver jag fortsätta? Men allt ont har något gott! Och ibland känner man kanske efter för mycket? Inte vet jag!

Jag och N har iaf bestämt oss för att flytta! Jag älskar mitt jobb men jag känner att det är dags för något! Just nu håller vi på att sälja lägenheten, men det går väldigt trögt! Men vi hoppas ju såklart att den blir såld nu! (även det här är ett stort stressmoment, så sälj aldrig en lägenhet hahaa) Jag och N kommer att flytta till Spanien! När vet vi inte men vi hoppas kunna sätta ett datum så fort lägenheten är såld! Vi måste börja leva vårat liv så som vi vill att det ska levas! Det är ingen annan än jag som kan bestämma det! Jag vet att det är många som inte tror på oss! Och att man ska börja stadga sej och slå sej till ro! Men ALDRIG det finns inte på min världskarta! Jag vill leva! Alla väljer hur dom vill leva sitt liv, och vi har bestämt oss för att prova något annat! Det är ingen som vet hur framtiden ser ut eller vad som kommer hända! Det kan lika gärna gå åt helvete som det kan gå super bra! Det är det ingen som vet! Men ingenting är iaf omöjligt och det är bara jag som bestämmer över mitt liv!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0