Underbar uppvakning.

NOOOOT! Jag har nog aldrig varit så sur, klockan halv åtta vaknar jag av att hela lägenheten vibrerar! Sur som ett bi springer jag runt i hela lägenheten i panik för att urskilja vart ljudet kommer ifrån och i vilken vägg, golv eller tak jag ska banka i hårt som faaan! När jag yrat runt ett tag inser jag att det kommer utifrån och dom håller på o borrar upp ett stort hål i fasaden (eller något skit) för att göra ett luft hål till ett torkskåp, och då inser jag att jag typ inte har några kläder på mej och tre killar/män står o glor utanför och garvar lite. Vilken morgon! Men snälla jag ville ju bara få sova lite. Fuck borrar, sågar och allt skit som för oväsen.

Igår var vi vid Vera en sväng, gillar den där tjejen alltså! :) Vi drack en Hof på balkongen och myste i kvällssolen! Underbart!

När jag o N skulle åka hem droppade jag en mycket intelligent kommentar: Till att börja med bor Vera nära Globen, och när vi satt på balkongen kunde man höra massa ljud därifrån. Jag tänkte väl inte mer på det utan kanske att det var en konsert eller något.........

"Älskling jag tror att det är någon konsert eller något i Globen nu!"
N kollar lite undrande på mej (som att jag vore Sveriges dummaste person) och säger:
"Josefin, nu måste du väl skämta med mej?"
Jag tittar på honom och ser ut som ett frågetecken, men plötsligt går det upp ett ljus! (pling)
"Hahahaaa, oj da" Säger jag, FÖR DET ÄR VÄL INGEN SOM MISSAT ATT HOCKEY VM SPELAS JUST NU I GLOBEN VA??!

Godmorgon da........

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0