Nytt golv!

Igår när jag kom hem från jobbet hade bästa N lagt nytt golv i hallen! Jätte fint var det! Mindre glad var jag över allt jävla damm, herreguuud! Det där dammet äter sej in överallt! Försökte städa bort det igår, dammade, våttorkade, sopade, ja you name it! När jag trodde jag fått bort det värsta skulle jag dammsuga det sista och då sa det "puff" i dammsugarn så nu är det lika dammigt igen! Så idag får N snällt köpa en ny dammsugare, eftersom han var så smart igår och dammsög lite av dammet med den! :) SMAAAAART!!!!

Nu måste jag duscha, jag har damm i håret, munnen, näsan, i kläder, hela jag är damm!


Kommentarer
VEM? Anonym

Heja brorsan vad du är bra!!!!

Herregud Jossan vad du är vacker.....förstår att bästa N är rädd om dig, det ska han vara!!!

Idag ska vi göra vISBY, vilket ju går ganska fort :) avslutningskläder till grabbarna, Dag vill ha en ny grill, jag kan bara inte fatta att man måste ha en för flera tusen!!! så i sommar blir det superbäst kött här, välkomna!!! det måste ju bli himla bra när den kostar så mycket eller hur?? Vi sitter och kollar lite sommarsemester oxå, det blir skarasommarland eller Göteborg!! vi får väl se.. På måndag ska jag på anställningsintervju om en tjänst här i Väskinde, spännande!!! Nu är det snart dags att åka ha det bäst travhäst som Joel skulle sagt hahaha han rimmar på allt hela tiden!!! och simon härmar bajskolv bajskolv hahaha kram!!!

2012-05-18 @ 10:59:32
VEM? Anonym

Det heter DAMMsugare av en anledning!!!!

2012-05-19 @ 09:52:45
VEM? Anonym

Och funkar inte det kan man lika gärna döpa om den till DAMsugare!! Haha

2012-05-19 @ 09:53:34
VEM? Vendela

Hejsan,

härligt med nytt golv. Och tråkigt med dammsugaren och allt damm överallt. Skulle du vilja visa upp golvprojektet på Byggla? Du får en present då! Maila mig så berättar jag mer :)

Mvh

Vendela på Byggla

2012-05-21 @ 09:09:22

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0