Godmoooorgon gordmorgoon!

Är väldigt trött idag! Igår var det den stora tjejkvällen på NK! Körde igång med ett 13 timmarspass, men det var väldigt roligt! Alla är så himla underbara o roliga och trevliga på jobbet!

Drömmer om Thailand varje natt! Saknar det så himla mycket! Skulle göra vad som helst för att åka dit igen, men jag är glad att vara hemma också och få komma in i en (tro det eller ej mister N att jag säger det här) rutin! Finns nog ingen människa som varit så rädd för en rutin som jag! Såg på "30 grader i februari" häromdagen och grät! Är det någon som inte sett den serien så måste ni göra det! VÄLDIGT bra serie! SE DEN!


Vackra vackra underbara Thailand!


Världens bästa kille!

Nu ska jag göra den här dagen till den bästa!
.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0