Lite tid!

Man har så lite tid till alla grejer man vill göra! Jag måste iaf börja tänka mera på mej själv och börja varva ner! Det har jag bestämt mej för nu! Ska börja jobba på självkänslan och ta tag i saker! Är trött på att vara en medelmåtta! Jag har massa grejer som jag är bra på så jag ska börja visa mer av mitt bra jag och våga satsa på saker som jag vet att jag är bra på. Så enkelt är det! Ibland behöver man ett uppvaknande! Jag har fan inget att förlora så är det bara! det är bara o kämpa på! Jag är trött på o höra röster i mitt huvud som säger att jag inte klarar det ena efter det andra! Jag vet att jag gör det! Så det är bara o slå slag i saken! Jag är bäst! ;)


Kommentarer
VEM? Tessie

Du ÄR bäst!

2012-07-26 @ 23:08:16

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0