Tid

Det här med tid! Oj vad fort den går ibland! Den går fort på jobbet, den går fort när man är med folk man tycker om, den går fort när man ska sova, ja listan kan göras lång! Det känns inte som man hinner med något! Men vet ni vad? Jag vill att tiden ska gå fort, fort fort fort! För om typ en månad ska vi åka till Thailand!!!!!!!! Det känns helt jävla sjukt! på måndag ska jag operera mej också! Efter det är jag sjukskriven i tre veckor! Då kommer tiden gå jävligt sakta tror jag! Så om någon vill komma o fördriva min tid då är det bara o höra av sej! Nu ska jag ta o sminka mej! Work toooo day! Ikväll kommer världens bästa Mami o Papi!


Kommentarer
VEM? SAMUEL

hej jossan det är samuel Gud vad rolit att ni ska åka till tkailand hoppas att ni får en kul resa jag komer att sakna er.och jag ska åka skriskor i dag med grannen det ska bli kul.och tusen tack för julklapen!!!.och snart börjar jag skolan igen det känns så der.och i julklap.fik jag en tv av mumma och moffa.och i går var jag på ögonmottagningen jag slap dropar det kändes skönt.och sen fick jag fotbolls kort.HEJ DÅ FRÅN SAMUEL

2012-01-05 @ 10:57:11
VEM? Stina Holmlund

Hej gumman! Har du fått mitt sms?

Jag drar utomlands nästa vecka, förhoppningsvis om vi hittar en bra resa:)

Men måste ses sen när jag kommer hem och innan ni drar till Thailand! Ring mig någon dag:)

Miss you!

PUSS <3

2012-01-05 @ 15:28:33
URL: http://stinaholmlund.blogspot.com

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0