Fixa håret.

Idag ska jag unna mej själv en stund hos frisören, och frisören är ingen annan är underbara Hanna!
Jag kan ärligt säga att jag inte vet när jag var på en frisörsalong senast, det är nämligen mycket länge sedan! Och då klippte (hoosthoost) kärringen en lugg på mej utan att jag ville det.
Jag måste ha varit runt 14 år då kanske, och den där 14åriga tjejen som gick från frisören var helt förstörd. 14 år och med ofrivillig lugg är ingen bra kombo, tänk er en 14åring som inte har ett uns av självförtroende eller självkänsla och så har man plötsligt en lugg utan att man vill det! Katastrof! Ha ha, nog om det! Men jobbigt var det!

Vi får se vad som händer med håret idag, men jag antar att det blir lite ljusa slingor, som i thailand ska bli ännu ljusare! 

 


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0