Suuuper soool!

Har ar det en riktigt super sol som visar sej hela dagarna! detta har resulterat i en super rod mister N och en mindre rod men nagorlunda brun Jossan! Vi har det helt fantastiskt! Vill inte gora nagot annat an o typ ligga vid poolen o sola o bada! Det ar sa fucking vaaaaarmt!
I gar var vi uppe pa view point pa phi phi! Det var verkligen suuuper jobbigt att ga upp dit, och N klagade hela tiden pa att han ALDRIG mera skulle gora det! Nar vi sedan kom ner var vi sa mora i kroppen bada tva sa vi holl pa o do! Vi la oss i sangen och N borjade mixtra med kameran! Och det slutade inte gott kan jag tala om! Han RAKADE namligen radera alla vara bilder pa hela kameran! Jag som typ inte kan bli sur sa att det inte gjorde nagot, men det var bara att palla sej upp till view point igen! Jag holl pa o do och N ocksa! Pavagen upp sa jag att jag aldrig skulle forlata honom och mitt huvud svor jag at honom som bara faaan! Men nu har vi iaf nya bilder fran view ponit! jaja shit happends when you party naked som man brukar saga och jag kan saga att har vill man inte ha na klader pa sej ens! Men faaan vilken utsikt! hahha! Det var vart det!
Imorgon ska vi forsoka lagga upp bilder! Nu blir det mera bira och soft hang i Koh Lanta!

Kommentarer
VEM? Katta

Ohoj!! Ååå, vad det låter skönt! Det är ni verkligen värda!! Här är man glad åt lite vårkänslor med plus 3grader... :)

På söndag åker vi till Gröndal och tar en sväng längs Vinterviken och kollar läget hos er.

Imorn kommer farmor Lena på besök! Ta hand om er, hoppas ni får upp bilder, kul att se, med tanke på hur ni slet :)

STORA KRAMAR från oss!!

2012-02-21 @ 19:51:27
VEM? Anonym

VI VILL HA BILDER NUUUUUU KRAM FRÅN SAMUEL OCH JOEL

2012-02-24 @ 20:40:20

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0