Phiphi!

Nu ar vi pa phiphi! Tusan vilken fantastisk o! Helt sjukt vackert!

Flygresan gick bra, aven om jag fick ett mindre sammanbrott nar vi gick pa planet fran arlanda till Istanbul! Jag borjade lipa men N holl mej ihanden sa det gick bra! Och det gick bra for orat ocksa! No problems!

Det ar helt underbart har! N ar vaaaaaaldigt rooood, som en krafta! Jag ar ocksa lite rod men mest brun! Ja ja vi far nog bara inse att vara kroppar fatt en chock! Inte na sol pa valdigt lange! Och nu ar det hur mycket som helst!

Skriver snart igen! Hoppas alla mar bra dar hemma! Vi saknar er iaf, men vi har det valdigt bra har pa stranden! Ha haa!


Kommentarer
VEM? Erika

Låter underbart!!! Han är fin han din N <3 och jag kan tänka mig att han är en riktig hunk i knallröd färg hahahaha. Nej hu vad taskig jag var nu sola försiktigt ni har ju lååång tid på er att bli bruna :) Idag bygger vi lego, Simon är sjuk igen och dom andra ska till simhallen i em. Ikväll mello igen med Björn Ranelid, tänk vad ni missar ;) Hoppas drinkarna smakar gott och livet är underbart vi har det bra här hemma i snön och kylan :) många kramar till er från oss <3

2012-02-18 @ 12:30:21
VEM? Berth & Lena

Hejsan

Skönt att resan gick bra. Ta nu väl hand om varandra

och ha en skön semester.



Hälsningar Berth & Lena

2012-02-19 @ 08:45:16

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0