Örat

Mitt öra börjar smått bli bättre och bättre. Hör fortfarande inget typ, men det kommer komma tillbaka så småningom. Mitt stora problem nu är att det är mera utstående än det andra. Detta kan ju tyckas som ett värdsligt problem, men jag som har haft sveriges minsta öron innan som typ går inåt istället, har nu ett öra som är utstående! ja ja! Jag är glad att dom fått bort det som inte skulle vara i örat och det är väl huvudsaken.

En annan grej som är lite jobbigt är att dom rakat på sidan, så jag kan inte ha uppsatt, men det har jag ju typ aldrig ändå! Ska visa lite bilder på örat tänkte jag, för den som vill se. Ingen vacker syn, men nu ser det fint ut mot vad det gjorde innan. N tog bilderna för att vi ska ha dokumenterat om det skulle vara så att örat inte vill hitta sin ursprungliga plats, om ni förstår vad jag menar? Doktorn sa nämligen att örat kan gå tillbaka efter typ ett år, om inte så....ja då får vi se helt enkelt!




men visst ser ju ändå ärret fint ut? :)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0