Kan inte förstå!

Snart åker vi! Det känns så himla konstigt och jag har ännu inte förstått det! När kommer det egentligen sjunka in? När man står där på flygplatsen eller? Ibland på kvällarna när jag lagt mej brukar ångesten komma! Jag blir helt svettig och får typ panik! Hur ska jag klara flygresan? Jag får verkligen panik. Och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör att jag får panik! Kanske är det tanken på att inte kunna göra något för att rädda sitt liv om det skulle hände hända något! Men vad är det som skulle kunna hända då?

Vad faaaan ska man göra åt flygskräck? Det känns som att alla tycker man är larvig när man pratar om det! Bara jag sitter här o skriver om det nu börjar jag svettas och får panik! Vad ska jag göra? Vad kan man göra? Ska man droga ner sej? Supa sej full? Ha haa! Mycket tankar i mitt huvud kan jag säga!

Om jag kommer till Thailand så kommer jag stå där på en strand och vara så jävla nöjd med mej själv! Funderar på o åka nu, men ta en båt i stället! Det borde ju gå? Alltså jag kan inte beskriva hur jäääävla skööönt det ska bli o lämna det här jävla vinterskiten och komma till soooool! Och få bli lite brun! Men det bästa av allt är att få åka med bästa N, för fi faaan vad vi är värda det!



Kommentarer
VEM? Stina Holmlund

Jossan, resan kommer gå bra :)

Jag är också jäkligt flygrädd...brukar lösa det med lite alkohol på arlanda och lite till på flyget, sen somnar jag som en liten prinsessa ;)

2012-02-01 @ 12:35:52
URL: http://stinaholmlund.blogspot.com

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0