Home!

Det kommer vara med sorg i hjärtat som vi förmodligen efter resan ska sälja våran lägenhet. Jag har aldrig känt mej så hemma någonstans som jag gör här. Jag älskar att gå runt här o pyssla o mysa! Tur man kan ta med sej alla grejer sen när man flyttar!


N fattar inte vad jag ska med alla ljus till, men hur mysigt är det inte med ljus? Jag tycker iaf om det!

Det här är min favoritsak! Jag älskar att den är så gammal att den inte går tillräckligt snabbt men vad gör det när det knastrar och låter! Hur mysigt som helst! Plus att det var mammas första skivspelare.

Den här fåtöljen har jag fått från mormor och morfar! Den är faktiskt från IKEA, men för väldigt längesen!


Det här underbara skåpet fanns i min mormor och morfars gamla sommarstuga! Jag fick det för längesen och har alltid tyckt att det är så himla fint! Min gammelmormor har haft det, om jag inte minns fel. Lappen som är på skåpet är en anvisning hur man skulle medicinera folk. Jag har alltid älskat gamla grejer, och blanda det med nytt. Egentligen borde jag nog bo ute på landet i något gammalt rukel. Och det ska jag också göra någongång, men inte än.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0