Gooood News!

wioooo! Igår gick det bra hos Doktorn! Hon sa att allt såg fint ut! Underbart att höra. Då är det alltså fritt fram att åka till Thailand! Wiiioooooo!

Jag har ett litet problem bara! Jag ska börja tryckutjämna mina öron nu, för att förbereda till resan. MEN jag har aldrig och då menar jag aldrig kunnat göra det. Tryckutjämna är nämligen det värsta värsta jag vet. Har jag gjort det någon gång har det varit av misstag, och då har det gjort så ont att jag typ velat dött! Hur tusan ska man göra då? Jag måste ju göra det! Annars kommer det göra ännu mer int i öronen.

Kanske inte verkar som världens problem men för mej är det verkligen det! Jag har aldrig kunnat snyta mej heller, därav min överkonsumtion av nässpray! Jag är beroende av nässppray! Men nu måste jag alltså börja tryckutjämna för att trummhinnorna inte ska bli för intryckta. Hm, det är väl bara att bita i det sura äpplet! shiiiit!

Nu är det en endaste vecka kvar! Och jag är så nervös så det knyter sej i magen. Hur ska det gå med den där fucking jävla flygresan? kan man inte ta en båt ändå?


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0