Vad som händer

Jag har varit så himla trött o Depp dom senaste dagarna! Jag har verkligen försökt o hålla mitt humör uppe! Men jag är så trött! Känner mej trött på allt! Jag vill bara iväg! Ut i resa o inte veta vart jag ska ta mej! Det är en riktigt känsla! Jag är trött på vardagslivet! Jag vill leva! Jag i N har diskuterat fram o tillbaka att vi vill börja leva livet! Han är trött på sitt jobb och vill göra något annat! Jag älskar mitt jobb, men samtidigt vill man ju ut! Man vill känna att man lever! Uppleva saker! Jag älskar att ha alla mina underbara vänner nära mej, min fantastiska familj, vårat hem! Men jag är urless på att komma hem, laga mat, sätta mej i soffan o sen inte göra ett skit! Alla människor har en vardag men jag har alltid varit skiträdd för att få en vardag! Man lever bara en gång och den gången är nu!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0