När igen?

Uppe med tuppen idag, men det är lika bra för då hinner man med så mycket! Idag kommer världens bästa lillebror och hälsar på en sväng! Som jag längtat efter han!

Har suttit här och drömt mej bort som vanligt! Kollat igenom alla bilderna från Thailand (IGEN), gråtit lite och skrattat lite. Jag saknar det så mycket, det känns så långt borta fast det var så kort sid sedan som vi var där. När jag tänker efter känns det inte ens som att vi varit där. Men det har vi ju och det var verkligen det bästa jag gjort i mitt liv!

Här i Sverige känns det som att man lever i en liten bubbla. En bubbla som spricker under sommarmånaderna och som sakta men säkert växer till sej under vintermånaderna! Snart är det sommar igen och då är det som att alla människor lever upp! Men vad fan man kan väl inte bara leva under sommarmånaderna? Jag ska väl inte säga något för jag är likadan själv!

Jag har aldrig känt mej så levande som jag gjorde i Thailand, där levde jag verkligen upp, tror jag!? När ska man få åka igen? det är frågan! Men för tillfället får vi vara i Sverige, som iofsi bjuder på sol idag! Och förhoppningsvis snart sommar!

Kanske är det så att hela Thailandsresan var som att vara i en liten bubbla, men om det nu var så så är jag mer än gärna kvar i den bubblan länge!!!!




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0