Måste skriva av mej.

Hm, hur ska man börja? alla människor är väl lite smådeppiga ibland, men jag har varit det ganska länge nu! Med andra ord ända sen vi kom hem från resan. Kan man bli deppig av att resa? det är väl meningen att man ska bli glad av det? Eller depp o depp, men jag har haft en konstig känsla i kroppen ända sen vi kom hem. Antar att det har att göra med att det är så stora kontraster, men såhär är det väl inte meningen att man ska må efter att man varit ute i världen och haft det helt fantastiskt i en månad?

Någon mer som mår såhär efter att varit ute o rest? Jag vet nämligen inte vad det är för fel på mej? Som sagt har det ju säkert med kontrasterna att göra. Först är man ute o reser och man lever livet och har inga krav på sej, sen kommer man hem och man kastas in i vardagen igen och det är det o det är det! Ha, jag har ju svar på mina egna frågor, men ibland är det ju så skönt att bara skirva av sej lite.

Känner att jag snart måste åka hem till Gotland och få ladda om mina batterier. Just nu går dom på sparlåga.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0