Ett hem!

Har städat igenom vårat lilla hem nu på morgonen, det går ganska fort för det är så litet! Visst hade man önskat sej större ytor och bättre förvaring, men då hade jag nog inte orkat dammsuga! Det här med dammsugning är verkligen inte min grej! Man blir trött, får ont i armen, man blir varm, man får ont i öronen och man kan aldrig sluta för det kommer bara fram mer o mer damm! Hua! Men nu gav jag iaf upp kampen mot dammråttorna och ligger död på sängen! Fast nu är det ju någorlunda fint ändå! Dags o klä på mej o ut i solen och se vad den här dagen har att erbjuda!

Jag älskar mitt hem även om det är dammigt, litet och ihopslängt av grejer som inte passar ihop!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0