Tisdag.

Tisdag idag och jag ska jobba! Ser framemot det! Jag tycker det är väldigt roligt på jobbet! Fast jag är väldigt trött idag! Det tyckte doktorn med igår, hon sa att jag såg trött ut! tackar för det! Men vad gör det med sanningen ibland? Men ingen vill väl se trött ut va? ha haaa!

Just nu sitter jag här och njuter av mitt kaffe, Har provat en ny kaffesort, och jag blev lite kär. Arvid Nordqvist, jag måste säga att det kaffet nu har konkurerat ut zoegas, det trodde jag aldrig!

För tillfället har jag lite småpanik, eller egentligen gör det inte så mycket, men jag får lite panik när det är stökigt! Och det är det inte här men vardagsrummet är fullt med saker till köket! Och dom stör min sinnesro lite (om jag ens har en sån).

Nu ska jag läsa ett kapitel i min nya bok, och sen ska jag göra mej iordning för att gå till joobbet!





Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0