Ledig dag!

Har spenderat min lediga dag med att umgås med syster yster! Väldans trevligt. Dock lite konstigt att Ava inte var med, men hon är ju en stor tjej och går på dagis nu!

Fina Vera kom förbi en stund också, mycket trevligt! Nu sitter jag här hemma och funderar över livet. Hahaa, man måste göra det ibland nämligen! Funderar över vart helgen tog vägen? någon som kan berätta det? Nästa helg är jag ledig hela helgen! Då ni.....Pang, vi ska plocka svamp, mysa, dricka vin och rå om varandra!

Nu kommer snart N hem och då ska vi till Ikea, vi ska renovera köket! Suck.....ibland eller oftast tycker jag faktiskt inte att ikea är något roligt!


Myströja på en måndag är lika med ett måste!

Helgens intag av mat, plus chips och dipp har resulterat i en väldigt dålig hy för tillfället. Men som man bäddar får man ligga!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0