Kär och Galen

Japp det är jag, tack för att jag fått träffa världens bästa kille. Fining är vad han är.

Föör tillfället dricker jag kaffe och funderar över dagen! Ska jobba. Jag har ännu ont i mitt öra, eller ont det är fan att underdriva (kan man säga så?) Det gör skiiit ont rent ut sagt. Det dunkar så det känns som om hela skallen ska sprängas. Buuuuu! Men det är bara att bita ihop, bita ihop och låtsas som ingenting!

Nej nu är det time att göra mej í ordning, det har börjat ta lite längre tid! (inte för att jag sminkar mej mera utanför att jag kommer på 10000000 andra saker att göra samtidigt!) Någon mer än jag som tycker det är vansinigt tråkigt att göra sej iordning? Blääää......


Tack Emelee och Vera för era fina kommentarer, tycker ni att jag är lika fin på den här bilden? hahaaa!

Kommentarer
VEM? Vera

Yes, ALLTID lika fin!! ;)

2011-09-30 @ 12:16:03
URL: http://veraolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0