Jag och min fantastiska tur.

Ja vad ska man säga om min fantastiiska tur? att den är lika med noll kankse!

Min nya telefon fungerar inte som den ska, jag hör inget när någon ringer, vilket betyder att jag måste prata i headset varje gång. Vilket iofsi är bra för då minemeras ju risken för cancer! Men det är ändå jobbigt! Alltså att alltid prata i headset. 4 Veckor ska det ta också att laga telefonjäveln, och då lagar dom inte ens den, utan jag får en ny! Men stackars telefonen måste genomgå en granskning!

Beror den här turen på min konstiga fobi för el och elektronik? Jag bara undrar!

Känner att jag borde genomgå en granskning också, känner mej fortfarande inte pigg! Fucking jävla sega långdragna förkylningsjävel som aldrig vill bryta ut på riktigt!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0