Helgen!

Vilken underbar helg vi haft. Den har innehållit allt! I fredags var Vera här, vi käkade räkor och drack några öl och pratade om livet! Super trevligt!

Igår hann vi plocka svamp en stund, och gissa, vi hittade faktsikt lite. Efter det kom Marika, Daniel och Ava hit, vi lekte i parken, hängde på o´learys och hade allmänt trevligt! Nu ska vi snart åka iväg och köpa bänkskivor då mister N fått för sej átt vi ska renovera köket lite lätt :) Bra idée tycker jag!


Jag i en kokong!

Köpt en ny blomma :)

Den här lagade jag till.....Vi ska äta den senare ikväll!









Kommentarer
VEM? Anonym

VERKAR SOM OM NI HAFT EN SUPERDUPER HELG! DET HAR VI MED, HITTADE MASSOR AV SVAMP SÅ VI TAR MED LITE TILL ER, HÄR ÄR DET BARA TYP JAG OCH sAMUEL SOM KÄKAR SVAMP :( okej nu slutar jag skriva med stora bokstäver ;) snart kommer vi ska bli ås himla kul att ses, hur har det gått får du ledigt? håller tummarna för det. Imorgon börjar vi jobba båda två igen och Dag ska lämna 3 barn innan jobbet hehehe det ska nog gå bra, jag börjar 6.20 imorgon zzzzzz. På em hämtar jag alla sorkarna + grannen och åker på simskola! Hoppas ni får en härlig vecka KRAM!

2011-09-11 @ 22:17:38

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0