Dimma...

Ibland lever man livet som i en dimma. För tillfället känner jag mej opepp på allt. Kan nog ha att göra med att jag är sjuk. Men jag vet inte vad jag vill eller ingenting! Eller jag vet massa som jag vill egentligen! Just nu vill jag åka hem till Gotland och gå i skogen i den friska höstluften och bara vara! Ta det lugnt och bort från alla avgaser, stressiga otrevliga människor. Så känner jag för tillfället.

Mitt humör går upp och ner, och om fem minuter vill jag säkert gå ut och dras med av stressen och avgaserna! sån är jag! Men tusan vilken längtan man kan ha efter Gotland ibland!

Snart ska jag göra mej i ordning! Det är jag också opepp på! ha haaa.....

Fast vet ni vad, jag ska faaaan inte klaga, vi åker liksom till thailand i februari.


Gotland.





Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0