Den första September.

Den första september, och idag känner jag att mitt humör gör mej påmint om att jag är en människa. Vissa dagar är det jobbigt att ha ett humör som styr allt jag ska göra. Humöret styr alltid, men jag är fruktansvärt dålig på att hålla fasaden uppe och låtsas som ingenting. Känner jag mej arg så är jag arg, känner jag mej ledsen så är jag ledsen, känner jag mej glad så är jag glad. Sån är jag!

En underbar person sa till mej att jag inte får låta andra människor ta min glada energi,
och jag håller med! Men det är så jävla svårt ibland! Ibland kan en annan människa suga ur all energi ur en och då är jag bara helt tom....Det tar ett tag för mej att bygga upp energin igen. Jag kan inte kasta av det från mina axlar bara så där!

Ska bli en bra dag det här! även om energin inte är på topp idag!


Här fanns det massa energi iaf :)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0