Beundrar....

Sitter och dricker kaffe och beundrar mitt underbara hår som jag glömde borsta igår efter att jag duschat. Smart drag? Nej inte särskillt och det får jag sota för nu! Det ser rent ut sagt förjävligt ut. Men nu efter några drag (läs slit) med borsten så ser det fantastiskt fint ut! Hahahaaaaa....

Någon som är avundsjuk?

Igår fixade vi med köket, och det börjar att bli finare och finare! N är en riktigt handyman och kan allt! Jag blir faktsikt imponerad, han löser alla problem och jag står brevid och ser på och hummar och nickar lite för mej själv och tycker allt är jätte bra! För det är jätte bra! Karlar alltså, dom är riktiga problemlösare alltså!

Idag blir det jobb, från elva till kvart över åtta! Sen kommer världens bästa Emelee. Det blir en lugn kväll, vi ska prata och umgås och bara va! Känns fantastiskt!

Nu borde jag verkligen göra något åt mitt hår....

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0