Dagarna som varit.

Okej såhär är det, det går liksom inte och beskriva med ord egentligen! Men vi har skaffat ett bredband från comhem och det går så fort, så jag det går inte o beskriva med ord, hahahaa! Men nu vet vi iaf hur riktigt uppkoppling fungerar!

jag har varit ledig ett par dagar nu, men det var skönt att komma tillbaka till jobbet och få jobba och träffa folk igen! Visst är det sköööönt att vara ledig men det är skööönt att jobba också!

Nu ska jag dricka upp mitt fantastiskt goooda kaffe och sen göra mej iordning för att jobba! Och ikväll kommer världens bästa Emeleee! Tjohooo!

Här är lite bilder från dom dagarna som varit.



Varför gör man sånt här? Det är helt sjukt egentligen! Men fy faaaan vad roligt det är! Man tror man ska dö, men det gör man ju inte men ändå är man så jävla nervös och sjukt rädd så man inte vet vart man ska ta vägen!




????????????????????????????




Kommentarer
VEM? Anonym

Låter toppen!!! Det var verkligen kul på Grönan, Dag tyckte det var roligt att han fick vara med på bloggen :) roligast var när Niklas går fram och VALDE snöre på vinst varje gång, JAA högsta vinsten sa hon, lite surt tyckte jag og :) Här har vi dansat loss till Flygande mattan ikväll, hade nog Ava gillat tror jag :) Kram på er!

2011-10-15 @ 19:12:23

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0