Basker

Jag har köpt en basker! Jag tycker den är jätte fin, det tyckte mormor också! Häromdagen fick jag frågan av en person om jag förlorat ett vad, om det var därför som jag hade den på mej! Hallååå, är jag helt ute och cyklar eller vad är grejen? Är det så fult med basker eller? Bara en fråga!




Igår var vi vid mormor en sväng! Världens bästa fina mormor! Hon bjöd på super goda kakor och västerbottenpaj! Super gott! Vi köpte med oss en liten blomma till henne, en fin höst bukett! Och kolla vilka fina tomater hon har!


Nu ska jag åka och vara med marika och avispavis! Vera kommer också! :) Sen doktorn.....



Kommentarer
VEM? Moa

Jag älskar din basker. Kanske för att du är så snygg i den! :)

2011-11-01 @ 20:48:44
URL: http://aliasmissm.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0