Är jag bara en som klagar?

Det är ju den stora frågan nu! För tillfället och den senaste tiden har jag blivit en som bara klagar! Klagar klagar klagar hela tiden. Nu har jag varit sjuk i en månad typ. Och jag är så fucking jävla trött på det. Jag vill vara frisk och jobba och vara glad och umgås med vänner men framförallt vill jag vara den roliga, glada, spralliga och underbara tjej jag är! Kanske låter egoistiskt men jag är ju faktiskt en sån tjej egentligen!

Idag ska jag ligga här, köpte nya lakan igår så jag ska tvätta dom, men det är också det enda jag ska göra!  Eller just det ja, jag ska göra en texas chili gryta! önska mej lycka till!

Kanske ska ta tag i min garderob också och fixa den, den ser ut som ett helvete!

Jag saknar mamma och pappa också! Det var läääänge sen som vi var på Gotland nu!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0