Planering

Gooode guuud! Vi har börjat planera Thailandsresan här och varje gång jag hör ordet Thailand suger det till i hela magen och jag får lite av en ångestkänsla, men det ska bli så jävla kul att åka iväg! Jag måste nog sluta tänka på att något dåligt ska hända faktsikt! Då kommer det inte gå bra! Dock är det ganska svårt att planera när man heter Josefin, jag hatar allt som heter planering. Men som tur är bor jag ihop med Mister-planera-allt-som-finns-i-hela-världen-annars-går-jag-under! (hahahahahaaa) Men tack gooode guuud för att han kan det, annars hade den här resan blivit allt annat än bra och jag hade varit ännu mera nervös!

Iaf, idag ska vi bege oss till en bokhandel och köpa en bok om thailand (shit nu sög det till i magen och jag svettas lite), huuuu!

ALLLTSÅÅÅÅÅ WHAT THE FUCK, JAG KAN INTE FATTA ATT VI SKA DRA IVÄG, DET ÄR HELT JÄVLA OFATTBART!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0