Om fyra månader...

Jag kan inte fatta det, jag sitter här och funderar och kan verkligen inte förstå det! Om fyra månader kommer vi att vara i Thailand! Det är helt sinnessjukt och ju mer jag tänker på det så pirrar det i magen! Det är liksom helt jävla fucking sjukt att jag Josefin ska åka iväg och vara borta i en hel månad! Shit alltså!

Det känns som att den här sommaren försvann på ett kick, och vad hände egentligen och vad gjorde vi? Men vet ni vad? Jag struntar i om jag fick jobba hela sommaren, för jag ska åka till Thailand och Bali och det ska inte ni, hahahahaa! Nej nu var jag taskig! Men så är det iaf och jag är sjukt glad för det! Även om jag inte kan förstå det! Och jag tycker verkligen att jag förtjänar det, jag är trots allt 22 år och har bara varit i Spaninen (7 år gammal) och i Frankrike (19 år gammal) så nu är det på tiden att jag åker iväg......

Lär ju bli en del skrivande om det här då jag är sjukt nervös, och kommer nog vara tvungen att skaffa mej sjukt starka mediciner (sömntabletter) för att överhubudtaget kunna åka iväg! När vi flög till Paris hade jag panik och grät som en gris (om grisar nu kan gråta).

/ JosefinSvin.


Fick låna bilden från google eftersom jag inte har några själv dåra! :)

Kommentarer
VEM? Anonym

JAAAA!!! Det är ni verkligen värda båda två så som ni jobbade under sommaren.... och jag är inte ett dugg avis att jag ska gå här hemma med snö till knäna, vinden piskandes i ansiktet och iskalla fötter :) men förhoppningsvis har jag ett alldeles nytt och superfint kök som jag kan sitta och drömma i om lite sol och värme :) kram till er båda

2011-11-04 @ 11:21:30

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0