Nymålat.

Nu har vi äntligen målat klart köket! Jag får panik när det är grejer överallt! Jag får verkligen panik men nu har vi målat klart och alla saker är inflyttade i köket igen!

Jag har aldrig varit en människa som haft ordning och reda omkring mej, varken i hemmet eller i huvudet, men nu så ni har det hänt en radikal förändrig och har jag inte ordning får jag panik och min sinnesro (som det så fint heter) försvinner snabbt och jag får´som jag sa innan, PANIK!

iaf när vi nu skulle måla om köket så fick N som vanligt göra allt det jobbiga och jag servade med färg och målade lite runt kontaker och så! Det passar mej perfekt men stackars N! Men han verkar ju trivas med det också så....


Så här såg det ut innan, ful jävla kaffelatte färg! Och tack goooode gud för att vi målat det vitt!


och här är det klart! Ska ordnas lite, men annars är jag nöjd!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0