Känslor.

Alltså känslor, vad är det för något egentligen? På senaste tiden har jag börjat tänka på det. Vad är det man känner egentligen? För tillfället känner jag ganska mycket! Hela jag håller på att bubbla över av alla känslo och skit som finns inom mej! Det är inte bra och vara ledig för då känner man sina känslor för mycket! Nu blev det här väldigt komplicerat känner jag! Men sånt är livet! I morgon iaf så får jag min dom, hur blir det med örat egentligen? Det är också en känsla! Och känslan jag har är att det nog inte kommer gå så bra, en känsla jag har! Lika bra o tro det värsta, då kan man ju bli glad om det går bra! MEN DET LÖSER SEJ!


Och hallåå en annan jag känsla jag har är att jag vill veta vem som läser om mej och mitt otroligt spännande liv! Så om ni tittar in får ni säga vem ni är!

Sooo looong suckers!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0