En röd tråd...

Igår var vi på lite roadtripp jag och mister N, var på ikea och provade ut en säng som snart blir våran blandannat! Fy faaan vad skööönt. Och igår så hittade jag en grej som bara bara skrek "Josefin kom och plocka upp mej, jag skulle så himla gärna vilja vara hemma i erat hem" Och givetvis kunde jag inte hålla mej. Jag är en sucker för flaggor, och det här var en filt i lammull i flaggtema givetvis! Alltså den här filten är så skön va, den är så mjuk och den är så mysig! Nu har jag däremot lovat N att aldrig mer köpa något i flaggtema, looooovat så nu får jag hålla det! Men visst det kanske räcker nu ändå, det har ju blivit lite mycket på senaste!


En röd tråd...

Nää slut på det här...Nu ska jag dra till marika och ava! Hej då.



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0