Solen??

Okej, vart är solen? När ska jag få bli brun? What the fuck, jag blir ledsen alltså!
Helgen har varit bra, N har varit sjuk så vi har tagit det lugnt, lugnt som tusan, men det kan ju vara skööönt det med ibland. Känner dock att rastlösheten börjar krypa sej på. Måste göra något. Dammsuga? Städa? Tvätta??

Och på tal om tvätt...Igår när vi hade BOKAT tvättid, var det någon jävel som hade varit nere och kastat ur våran tvätt och börjat tvätta! Vem faaan gör sånt? Läskiga jävlar! Sjukt. Baksidan av att bo i lägenhet börjar smyga sej på. Skaffa hus? Med 20 tvättmaskiner, så man kan tvätta när faaan man vill!

Men okej, solen vill inte komma fram idag, så jag får väl planera om min dag och göra något annat!


Hahaa, mina älskade jeansshorts, nu åker ni på och jag tänker inte ta mej dom förens vinter smyger sej på igen. Men då tänkte jag inte ens vara här, så det sååå....

Bjuder på en bild från våran afterwork. Tjockjossan? Svullen? Nää bara lite för mycket mat och för lite motion på senaste! hahahaa. Men kul hade vi iaf!

Här är det nya bordet som jag snackade om. Sjukt fint ochg billigt! 100 spänn på stadsmissionen. Sjukt nöjd!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0