Reeeedheead!

Godmorgon!
Är vaken idag, eller egentligen inte. Men jag finns här. Häller i mej kaffe. Har gått bättre med kaffekokandet på senaste :)
Har en liten malande känsla av hemlängtan idag, och längtan efter Marika och AvisPavis! Nu får dom komma hem ifrån gotland faktsikt.

Igår färgade jag mitt hår, det blev lite rött. Ganska fint. Tycker inte om nyfärgat hår, men det blir nog bättre om ett par dagar!

Work tooooodaaay! Yeah!


Framgår inte direkt här att jag är en redhead, men det är jag, tro mej!

fortsätter min nyttighet, jordgubbar och mörkchocklad, mums. Fy faaaan vad göööött det är med jordgubbar. Dom är goooda, fina och fantastiska :) längtar tills dom blir lite sötare och ännu mera mumsiga!

Soo looong suckers!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0