PAAAANIIIIK!

Försöker tänka bort det. Men det är ganska svårt när man ser det ganska tydligt!

För att börja om från början. Vi har börjat måla om här hemma, och det står grejer öööööveraaaaaallt!!! Och jag har panik. Skrev igår att jag skulle ge upp målningen, men det kommer jag bestämmt inte göra för jag ska faaaaan måla klart hela skiten så att jag kan röra mej i lägenheten igen. Det är grejer i vart enda hörn, herreguuuud! Den enda plats som finns är i sängen och här sitter jag nu!

Kommer knappt in på toan, och inte i min garderob, så om någon vill göra något med mej så får ni stå ut med att jag kommer i shorts (med målarfärg) Och linne (som egentligen ska vara svart men som nu är typ vitt), hoppas ni har överseende med detta.


Fick iaf träffa avis igår, min söta bästa gullunge :)

Och såhär ser det ut hos oss, en liten inblick!







Kommentarer
VEM? Erika

HAHAHA vad du är rolig :) känner igen det där med färg överallt jag målade om vår trädgårdsmöbel förra våren och det var färg precis överallt, inne oxå fast jag målade utomhus hahaha...

Det kommer säkert bli jättefint!

Fin teckning ni har på kylskåpet :)

Idag ska Claes vara barnvakt för alla tre vildarna SJÄLV! Han är modig han och supergullig! jag ska på utv.samtal på Joels dagis, det tar nog bara 45 min men jag tycker att han är supermodig iallafall!!!

Synd att ni bor sålångt bort annars kunde du ju få lite hjälp med målningen av våra superkillar idag ;) Kram

2011-05-18 @ 09:59:08

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0