Lääängtan

Ååååh, gooodmorgooon!
Trött, men pigg och ledig! Ska spendera min dag hos marika och Avispavis. Otroligt trevligt!

Igår fick jag en sjuk längtan efter Emelee, det har jag haft hela tiden, men igår nådde nog längtan sin topp. Det är konstigt hur vissa grejer kan framkalla det eller hur man nu ska förklara det. Det sjukaste var att en handkräm från Odd Molly framkallade det denna gång. Den här Odd Molly handkrämen luktar Emelee så sjukt mycket, den är Emelee, det är så sjukt! Så nu var enda gång jag ska smörja in händerna kommer jag tänka på Emelee, Som jag saknar henne!


Den fantastiska krämen! Den luktar superduper goooott!


Kommentarer
VEM? erika

och den är så himla bra! händerna blir lena som en barnrumpa haha... jag längtar oxå efter emlan och hennes knasiga uttalanden och påhitt, hon är ju för rolig och alldeles underbar :)och så längtar vi efter er, ska bli så kul att äntligen få se er i helgen, hoppas vi hinner ses mer än på dopet men tiden är ju knapp :( ha en underbar dag, här är det inte lika soligt och varmt idag så först blir det musiklekis och sedan ska vi baka bullar Kram och hälsa min fina lillebror

2011-05-12 @ 08:02:19
VEM? Anonym

Ahh alskade du, precis sa tanker jag om dig med, haha ahh va jag saknar dig fina fina alskade du, kanns som de var hur lange sen som helst nu, ahh jag onksar att du kunde va har, men nu ar jag snart hemma helt sjukt, och jag tanker stanna hos dig lange!

Kommer bli sa underbart att fa se ditt fina tryne, ahh snart ses vi<3

2011-05-12 @ 08:23:43

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0