Funderar!

Tråkigt väder = Funderingar! varför är det så? hm?

Funderar varför jag kan ha så sjukt ont i kroppen av lite målning, varenda del värker. Det gör ondare än ondast! Man kan nästan tro att jag har sprungit ett maraton, vilket aldrig iofsi skulle hända.

Funderar på hur jag ska sätta upp alla tavlor här igwn nu när det är nymålat och fint.

Funderar på hur mycket man kan sakna en människa. Jag saknar Emelee så sjukligt mycket, men snart är hon hemma! ÄNTLIGEN!

Funderar på vad jag ska göra idag!

Och är det någon som vet hur man får bort målarfärgslukt? jag är så känslig så jag får sjukt ont i huvudet av den här lukten!


Funderar även på hur den här ungen kan vara så sööööt! men det är ju för att hon har världens finaste föräldrar! :)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0