Värt att fota

Tidig morgon, tjohooo! men det är liksom lika bra att gå upp tidigt, även om man börjar klockan ett. Dessutom vill jag hinna med saker innan jag ska jobba. Typ som att jag igår kväll bestämde mej (än en ghång) för att försöka vara lite mera nyttig, så jag tänkte ta en morgonpromenad i det fina vädret.

På tal om min rubrik, så var jag tvungen att fota. Dels för att peppa mej själv att hålla ordning och för att visa hur fantastiskt duktig jag har varit. Konstigt hur en sten kan falla ifrån hjärtat och hur man helt plötsligt vill klä på sej igen på morgonen. Fast by the way är jag så jävla trött på alla ytliga människor i den här världen!




En annan sak som är värt att fota är när ens kille ligger och snarkar ljudligt på soffan en vardagskväll. Han är fin när han är vaken Men han är ännu finare när han sover! (eller lika fin) Och så får man ju lugn och ro :)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0