Varför?

Varför ska man behöva gå upp såhär tidigt? Hu jag ryser i hela kroppen och vill verkligen inte vakna idag! inte roligt! Men vad faaaan man ska inte klaga, fast lite kanske ändå ibland! Nemasproblemas.

Morgonmöte nu på morgonen (såklart det är på morgonen annars hade det ju inte kallats morgonmöte) sedan ska jag jobba från klockan tio till kvart över åtta, låååångdag, men det är ju bara roligt! Stackars N bara som slutar tidigt. Är iaf lite glad att jag slipper åka med och storhandla, för jag hatar det! Någon som tycker det är roligt? Det enda som är kul med det är när kylskåpet är fullt. Men att gå runt i affären med tusen miljoner andra shopping galna människor som kör in i andra kundvagnar suger! Jag kan nog nästan säga att det är sjukt, speciellt en löningsfredag! Så lycka till idag N!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan göra mej iordning!

Sooo looong suckers!

Kommentarer
VEM? Anonym

håller med dig! tänk då på mig som har med mig tre galna barn oxå!!! nej dom är så snälla och hjälpsamma i affären :) det är därför man måste höja stämningen lite med shop express !!! you know what i meen :)



Ha en härlig dag trots morgonmöte (hahaha) och lååång jobbdag kram och hälsa min fina lillebror !!!

2011-03-25 @ 08:21:19
VEM? Stina

Hej vännen!

Allt bra??

Har du kollat upp när du är ledig en hel helg???:)



Puss & kram!!

2011-03-27 @ 17:32:01
URL: http://nattstad.se/mikkastina

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0