.................................................

Eftersom jag är så upptagen idag så...

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.

Humör just nu: Är pigg och glad för solen skiner!

Favoritgodis:
Kan inte komma ifrån det, chips och dipp for life!

Är det nåt du absolut inte äter:
Provar nog det mesta, men är det något så är det nog surströmming, men jag har aldrig provat det så kanske...men jag skulle aldrig i mitt liv äta produkter som går ut samma dag som jag ska äta det.

Kläder just nu:
Mjukiströja och mjukisbyxor.

Musik just nu:
Fågelkvitter :)

Vad sa du senast:
Svor lite när N hällde ut en hel flaska med vatten i sängen innan vi skulle sova igår...

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
70-talet, lätt!!!

Sommarplaner:
Working woman! Annars en planerad tripp till gotland. Och såklart häng på soliga uteserveringar och sol och bad!

Fisk eller badkruka:
Älskade vatten när jag var liten, har blivit lite mera av en badkruka nu, något som Emelee tycker är väldigt tråkigt!

Saft eller alkohol:
Kommer nog inte ifrån det heller, men jag tycker faktiskt att en bärs kan vara det bästa som finns!

Hur många kuddar sover du med:
Hur många som helst, det är ju så mysigt och mysa ner sej med tusentals kuddar. Helst så dom är som en borg runt en.

Favoritväder:
Sol såklart!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Hm, en rolig person! Skön musik och solkräm :) tusan vad svårt!

Spelar du nåt instrument:
Hahahaa, har spelat piano i många år men kan inte en not, är värdelös.

Morgon- eller nattmänniska:
Morgon, om jag måste välja. Men jag älskar mina morgnar, när man får dricka kaffe, se på nyhetsmorgon och ta det lugnt. Går hellre upp två timmar för tidigt så man kan ta det lugnt och inte stressa.

Sparare eller slösare:
Försöker verkligen spara!

Bästa film:
Pretty Woman, och TRUE ROMANCE!

Tror på liv på andra planeter:
Kanske, nått borde det ju finnas, men det är inget jag tänker på..

Har du några homosexuella vänner:
Jopp.

Tror du på mirakel:
Såklart, det finns många mirakel!!

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja det får jag väl säga! 

Ser du på kärleken som ett misstag:
Nej, varför skulle jag göra det?

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Många.

Bio eller promenad:
Har faktiskt aldrig varit ett fan av bio tycker det är lite jobbigt! promenad är ju mysigt!

Är du kittlig:
Hahaaaa, ja. Jag behöver bara tänka på det så skrattar jag.

Snarkar du?
Ibland, när jag är förkyld och är full, hahahaa!

Stjärntecken?
Kräfta!

Rädd för insekter?
Litegrann! Det är ju faktsikt inte så trevligt!

Äckligaste insekten:
Flugor, det är väl en insekt?

Största svaghet:
Har väldigt svårt att säga nej till folk! Annars har jag en sjuk svaghet för chips och dipp.

Det här är jag bra på:
Låter den frågan vara, jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om det ;)

Bästa bok?
Finns väldigt många bra böcker, men biografier tycker jag om!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Som alla andra skulle jag vilja kunna flyga, men det hade varit coolt att göra sej osynlig (jobbigt också kanske) Sen skulle jag vilja kunna trolla, på riktigt alltså!

Vad vill du jobba som?
Åh svårt, men jag skulle verkligen vilja måla, bli illustratör eller något i den stilen. Något med design, det har jag alltid alltid velat!

Chips, morötter eller godis?
Tror inte jag behöver svara på det, men CHIPS!

Pizza eller hamburgare?
Hamburgare helt klart!

Skriver du dagbok?
Nej, men det har jag gjort hela mitt liv-

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Ja, men jag skulle aldrig göra en piercing!

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Just nu är det väldigt stökigt då det ligger täcken och madrasser överallt för att N spillde vatten i sängen.

Gungar du på stolen?
Nej, min mamma har lärt mej att man inte ska göra det och jag lyssnar på henne!

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Wooow bara jag fick chansen skulle jag ta den!

Vilken hand håller du gaffeln i ?
Ja efetrsom jag är högerhänt så höger...men det är väl fel?

Är du rädd för blod?
Buuu, äckligt! Får rysningar.

Saltar du på maten?
Hahahhaaa, JAAA!

Gillar du att sjunga?
Ja, och jag tror att jag kan deet, men det kan jag verkligen inte.

Anser du att du är stark?
Ja det är jag, men ibland blir jag en mes som bara vill ligga i sängen och aldrig gå upp!

Brukar du sola?
Jo, i solen!

Vad gör du om du får hicka?
Klagar och dricker vatten.

Röker du?
Ja, det gör jag!

Snusar du?
Nej!

Använder du knark?
Nej!

Kaffe, te eller inget?
Kaffe tack! Men te kan vara väldigt gott det med!

Har du en besatthet?
Är besatt av kärlek och värme, kramar!

soo looong suckers!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0