Klackarna i taket

Nu är det såhär jag och höga skor har aldrig gått ihop. Jag avundas alla damer som kan gå runt i höga klackar hela dagarna utan att klaga. Ilandsproblem #1 jag vet! När jag går runt i klackar kan jag ha dom max en timme sen dööööör mina fötter. Dom säger liksom ifrån, dom vill inte. Dom vill gå i gympadojjor hela dagen.
Men nu har jag iaf köpt ett par som jag tror (trodde) skulle kunna funka. Men neeeej! Men jag plågar mej! När jag har dom är det bra en stund, sen skriker mina fötter efter låga skor.

Mamma sa till mej en gång: "Josefin när du har höga skor ser du ut som en gris på klövar" Och det har liksom ätit sej fast lite. Så mamma det här är ditt fel. Och kankse lite mina fötters fel, Har sånadär knölar på fötterna som bara växer typ, låter skit äckligt. hahahaaaaa....

Så idag ska jag ha min "hööööga skor" ett tag på jobbet.


Höga skor?? (skrattretande!)

Höga skor plus dom här fötterna är LIKA MED:

Tack gympasko för att du finns!

Kommentarer
VEM? semlan

Jossan du ar den roligaste som finns!

faaan va jag saknar dig, och du du ar alldelses fantastisk fin utan hoga klackar langa snygga ben sa inte behover du nagra klackar!!

fan va jag vill traffa dig nuu min basta basta van

alskar dig sa

2011-03-04 @ 16:36:52

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0