Jagad..

Jag har blivit jagad hela natten. Vaknade svettig, och det är ju kul när jag duschade innan jag gick och la mej. Goood work...tack för den. Var iaf inne och kollade på lite drömtydningar (ja jag tror lite på sånt) och läste att det betyder att man är stressad, eller att en person i ens närhet ska flirta med andra, okej? kul. N om du läser det här så är du min närmaste närhet och du ska INTE flirta med andra okej?

Nog om det. Det är redan onsdag. Känner mej trött på allt. Är trött. Men det är bara att göra sej i ordning och dra iväg till jobbet.


Vill bli snygg igen, känner mej apful nu förtiden. Och det är jätte jobbigt! Vet inte om jag kan säga att jag är så snygg på den här bilden, men man var iaf brun och log...

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0