Friiiiidaaay Baby!

Yes it is och jag är ledig! Eller ledig och ledig jag tvättar för fulla muggar då vi nog hade det största tvättberget sedan vi flyttade in här. Herreguuud!

Pratade precis med N och efter det samtalet var jag tvungen att sätta mej ner i soffan och garva en liten stund. Jag höll nästan på att svimma av garv. Men jag höll det inne för att han inte skulle bli ledsen. Kan ni tänka er några män stå och göra morgongympa klockan kvart i sju innan dom ska ut och jobba? hahahahahaa! Jag dööör eller så är det bara min humör som är jävligt dålig! Men jag fick mej ett gott skratt. Trodde först han skämtade med mej, men inte. Dom står alltså och gör morgongympa, på riktigt! (okej det var inte roligt! jooooo)

By the way, har ni hört om nya läkerol SALIV? Det har jag.....

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0