Fredag, IGEN!

Haa haa! sitter och skrattar för mej själv. Idag är det FF på jobbet = FREDAGSFIN, alltså lite extra fin än vanligt! Har desperat rotat igenom garderoben efter något fint, jag har typ bara vardagskläder, men jag fann iaf en kjol, som jag aldrig använt. Men fy faaan så jag skrattar åt mej själv! Det är så lite jag. Men ska man vara fin får man lidapin! NU ska jag snart dra i väg. Soo looong suckers! 


Mohahahaaa, påminner mej om när jag var liten och mamma tvingade på mej kjol. Det gick liksom inte på mej, jag sprang runt med strumpbyxorna vid knäna som simpor och grodfötter och gummistövlar!


Den här bilden lägger jag upp för jag tycker synd om mej själv, yoghurten är slut. Men vatten är kanske gott det med!?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0