Bytt skepnad

Yesbox det är precis vad jag gjort. Orkade inte med slingning och utväxt, så nu är det mörk igen. Känner mej lite blek i det här mörka, men snart är det ju sol o vår. Och eftersom alla verkar vara i mörka perioder nu så passar det ju bra med mörkt hår, ååååh jag är så smart, Josefin följer utvecklingen!


Ser lite rött ut, men det är nog lampan brevid som gör det? kankse?

Den här fick jag av bästa tjejerna på jobbet! Gooood choklad var det! Och ja, jag är faaaaaan guuuld värd alltsååå!


Kommentarer
VEM? eRORIKOKA

åh vilken härlig jobbarkompios!!! och du är verkligen guld värld för väldigt måånga men mest för min fina N!!!!

Här är det lite av ett kaos idag, krullispremiär för Samuel och även Dag som ledare. Jag har stekt pannkakor, fixat fikakorg etc, Samuel övar fintar i hallen, Joel övar hejaramsor, Simon försöker klä ut sig i Samuels träningskläder, kom precis förbi med ett par shorts på huvudet hahaha, Dag rabblar laguppställningar och det är faktiskt väldigt härligt det här kaoset!

Samuel har beställt feber till i eftermiddag för då ska HELA familjen hjälpa till med städning har jag tänkt! Pratade med N om påsken men det verkar som om biljetterna tar slut typ nu så vi måste bestämma oss snart och det är ju vi väldigt bra på :) Hoppas du får en underbar dag och hälsa lillebror min KRAM

2011-03-03 @ 09:13:33
VEM? Natta

Ah, nice hårfärg du skaffat! :) Hahaha, fan vad jag garvade åt jämförelsen med Jossan 2008 och Jossan 2011. Hur kommer du på allt?



Läkerol SALIV också, hahahaha...



Jag saknar dig så förbannat mycket!



Pusspusspuss /Natalie

2011-03-05 @ 12:21:18
URL: http://natulia.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0