Måndag igen.

Orkar inte riktigt! Måndag igen, så är det, och man får väl bita ihop. Jag tycker inte det är jobbigt att jobba eller så och jag hatar inte måndagar som många andra gör, det är bara det att idag känner jag mej trött. Kan det vara för att det är måndag? Nää vi skiter i det där med måndags ångest och blickar framåt.

Känns som att det är så mycket att planera, midsommar på freddag och vi ska vara i sthlm, ska bli trevligt men jag hade gärna varit på gotland med alla andra och fira midsommar hos mina föräldrar! Men jag ser framemot att fira midsommar in stockholmo och se vad stockholm kan bjuda på.

På tal om planering och så så satt jag och N och filisoferade på balkongen igår. Då kommer jag på att vi måste ha massa grejer till midsommar typ som alkohol så jag säger:

"vi måste ju hinna till systemet"
"Ja, vi ska ha en dunk med rosévin iaf, och vad mer Josefin?"
"Typ två backar med öl också ju....."
Då utbrister N i världens garv:
"Två??? Faaan vad du ska dricka då! Det är ju bara en dag!"

Ja just det ja, det är ju bara en dag.....men bättre med det säkra före det osäkra, så jag ska faaan köpa två backar med öl. Man vet aldrig............ 

Nu ska jag göra mej iordning och dra till jobbet.




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0