Lördag!

Japp lördag idag då! Konstigt att man kan vakna med världens bästa humör, måste vara för att N var hemma i morse när jag klev upp!

Sitter här och funderar på vad jag ska klä på mej idag, det är ju så himla varmt och man har ju svettlökar bara man går ner till tvärbanan! jobbigt läge, men så är det och jag är sjukt glad att sommarn och värmen äntligen är här. Tyvärr så består min garderob av typ endast vinterkläder, så det är ju ett dilemma! men men!

Nu ska jag avnjuta min frukost och sen göra mej iordning och åka och jobba några timmar! Sen ska jag, ammie och hanna avnjuta middag och vin på min balkong! NICE!


MUMS! Lyxfrukost på lördagar! eller lyx och lyx, men det är ju bättre än bananen från pressbyrån som jag brukar köra på annars.....

Sooooo loooong suckers!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0