Blommor, ljus och kärlek!

Godmorgon!

Som vanligt sitter jag här och njuter av kaffe med balkongdörren öppen. Försöker lyssna på fåglarna men ljudet från essingeleden stör mej, och jag börjar bli irriterad för att det aldrig är tyst här. Men för att citera N:
 "Jossan, vi bor faktiskt i sthlm!!"
Och då tänker jag kontra med:
 "Men hur mycket begärt är det att man ber om lite tysthet ibland, stäng av den där jävla essingeleden och njut av fåglarna och stillheten!"
Faaaaan vad alla ska vara stressiga i den här stan!

Jag sitter iaf och beundrar min fula men otroligt höga blomma som jag bara inte kan klippa ner. Den är min bebis och jag har tillochmed fått mister N att börja prata med den!



Igår var vi ute och åkte med våran kära bil vi fått tillbaka, hahahaa, konstigt att jag tjatar om det men tusan vad skööönt med bil, vi var på ikea en sväng. Puh och tack för att det inte var några folk. Tack tack! Är inget fan av ikea, men vi fick med oss några ljus och ramar hem.


Och för att tala om kärlek så blir man ibland lite glad när man får kärleksbrev.


Kommentarer
VEM? Erika

NAAAWWWWW han är fin han min lillebror!!! finare kille kan du inte hitta Jossan, håll hårt i honom....Vi är så glada att ni hittat varandra, ni är så fina ihop och man ser verkligen hur bra N mår tillsammans med dig, tack för det fina du!!!! kram Erika

2011-06-30 @ 10:26:59

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0