Vad händer??

Kan man fråga. Inte mycket som händer, känns ibland som man trampar i samma gamla spår hela tiden. Typ som:
" Hej jag heter Josefin och här står jag i mitt gamla hamsterhjul och springer runt runt hela dagarna, men jag klagar inte för det för alla har ju semster och jag tycker det är jätte roligt att det inte finns en kotte att umgås med i stockholm och det är skit kul att alla är på gotland, och här står jag i mitt hamsterhjul och trampar runt runt hela dagarna!!"

Eller vad säger ni? Okej nu sitter vi inte bara hemma hela kvällarna, igår tillexempel spenderade jag mina sista 300 spänn på 3D bio, inte illa va? Och i lördags körde jag en eftermiddagsfylla så där bara. Och efter det var vi på fotboll. Så om jag har tråkigt? Nej inte en chans.

Och idag skiner solen, och jag ska jobba. Guudars vad jag älskar livet.


Nya datorn.

Eftermiddagsfylla.

Fotboll.

På fotboll.

Hahahaaa, jag dör. Finner inga ord.

Snygg man kan vara!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0